dimecres, 13 de febrer del 2013

EL 6 FELIÇ BALLA EL TWIST



Del CD "Mates a la Salsa"
LLetra: Anna Ma. Lorente/ Música: Rosa Ma. Vidal

Ei! Tu! Jo sóc el 6!
No veus com ballo el twist!
Girant amunt i avall!
Jo sóc feliç!

Sis per un em dóna sis.
Sis per dos, dotze són.
Sis per tres divuit ja fan.
Crec que l'estic encertant!

Sis per quatre, vint-i-quatre.
Anirem junts al teatre.
Sis per cinc, ja trenta en van!
Crec que estic desafinant!

Ei! Tu! Jo sóc el 6!...

Sis per sis, fan trenta-sis.
Faig un riu o em faig un pis?
Sis per set, quaranta-dos.
La cançó de l'enfadós!


Sis per vuit, quaranta-vuit.
Sis per nou, cinquanta-quatre.
Sis per deu ja és “Can Seixanta” !
Però qui canta els mals espanta!

Ei! Tu! Jo sóc el 6!...

Sis per onze, seixanta-sis.
Sis per dotze, setanta-dos.
Ai que em refredo! Que ja tinc tos!
Estic baldat i toco el dos! (3 v.)