dimecres, 13 de febrer del 2013

EL 9 JA EN TÉ PROU



Del CD "Mates a la Salsa"

LLetra: Anna Ma. Lorente/ Música: Rosa Ma. Vidal


Jo sóc el 9!
Quin enrenou!
Dels deures ja en tinc prou!

Nou per una dóna nou.
Nou per dos dóna divuit.
Nou per tres fan vint-i-set.
Faig un vol amb patinet.

Nou per quatre, trenta-sis.
Nou per cinc, quaranta-cinc.
Jo d'excuses sempre en tinc!
A berenar que són les 6!

Nou per sis, cinquanta-quatre.
Nou per set, seixanta-tres.
Nou per vuit, setanta-dos.
I a la “play” juguem els dos!

Abans del 10
em trobareu
i no vaig mai a peu.
Jo sóc el 9!
Quin enrenou!
Dels deures ja en tinc prou!

Nou per nou, vuitanta-una.
Nou per deu, noranta fan.
Creix la mandra com l'escuma.
Jo vaig néixer amb l'os Bertran !

Nou per onze, noranta-nou.
Nou per dotze faran cent-vuit.
Juga el Barça a les 9.
A sopar que són les 8!

Abans del 10...